قابلیت Pin کردن پیام های DM توییتر

از این به بعد می توانید مکالمات و گفتوگوهای حائز اهمیت خود در توییتر  را تا سقف 6 مکالمه در قسمت بالایی چت ها سنجاق کنید. با این کار پیدا کردن  مکالمات مهم تر و یا افرادی که برای شما اهمیت بیشتری دارند با سرعت  بالاتری انجام خواهد شد.

البته گفتنی است که این ویژگی توییتر در گذشته برای نسخه Twitter Blue  subscribers در دسترس بوده و کاربران آن می توانستند از این قابلیت بهره  مند شوند، اما به تازگی ویژگی پین کردن پیام ها در باکس چت توییتر برای  همگی کاربران اندروید، iOS و نسخه تحت وب توییتر فراهم آورده شده است.

قابلیت پین کردن پیام ها در توییتر نسخه Web

پین کردن چت های توییتر

برخی از کاربران توییتر این ویژگی را در گوشی های موبایل خود امتحان  کرده اند و ظاهرا هنوز در برخی از گوشی های موبایل اندروید فعال نشده است.  اما برای پین کردن چت ها در توییتر با دستگاهی با سیستم عامل iOS صرفا کافی  است تا دست خود را بر روی چت مد نظر خود بگذارید و آن را به سمت چپ بکشید،  علامت Pin کردن گفتوگو برای شما نمایش داده خواهد شد و پس از آن به قسمت  بالایی صفحه گوشی موبایل منتقل خواهد شد.

توییتر، در قسمت بالایی DM یک کادر جداگانه طراحی کرده است که همگی پیام  های پین شده شما (تا سقف 6 پیام) به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد.  با این طراحی همه پیام های سنجاق شده شما در دسترس تر خواهد بود و به راحتی  می توانید به آن ها دست پیدا کنید.

به نطر می رسد که ویژگی های بهبود یافته توییتر روز به روز در حال  افزایش می باشد و ارائه ویژگی های مختلف در آن منجر به جلب رضایت بیشتر  کاربران توییتر می گردد. به عنوان مثال قابلیت Flock توییتر و اشتراک گذاری توییت ها به صورت خصوصی و یا امکان منشن کردن ویدیو در توییتر البته برای گوشی های آیفون و به صورت آزمایشی از دیگر ویژگی های بهبود  یافته ی توییتر بوده است که در طول یک ماه اخیر به این برنامه افزوده شده  است.